kevinl.reismee.nl

dag 8 en 9.

we gingen vandaag weg uit china het was wel leuk.

maar we misten thuis ook wel. toen we weggingen kreeg jolanda een telefoontje. we hadden een vakantie naar afrika gewonnen met een prijsvraag.. we waren superblij. we vlogen er meteen heen we waren er laat en we gingen meteen slapen.

dag 9

we werden lekker wakker in de ochtend. en we dachten vandaag gaan we lekker op safari. we waren om 11 uur bij de jeep. we reden weg en de gids vertelde ons alles over de wilde dieren, hij praatte engels dus wij moesten ook engels praten. het was erg leuk en spannend, we hebben leeuwen, struisvogels, giraffen, en zebra,s gezien. het was echt eng om een panter dichtbij te zien. en die aapjes, wat waren die schatig zeg. aaaah wat lief. ik wou ze wel meenemen zei jolanda. het was echt de moeite waard om te gaan. het was een van de leukste vakantie,s uit ons leven. om 4 uur gingen we terug naar het hotel, we hadden een heleboel foto,s genomen. we gingen wat eten en drinken in de bar. het hele hotel was afrikaans ingericht. met ook opgezette dieren. 5 uur lagen we in het zwembad af te koelen het was 45 graden. zo warm had ik nog nooit meegemaakt.

om 8 uur gingen we slapen want we waren moe.