kevinl.reismee.nl

chinese muur.

als eerste reden we naar schiphol om half negen s`ochtends. daar vlogen we met het vliegtuig naar china airport. daar gingen we naar ons hotel dat we geboekt hadden voor 1233 euro.

het was lekker weer. maar wel vieze straten. en de tweede dag gingen we in een tuktuk naar de chinese muur, ongeveer de laatste 10 kilometer moesten we lopen. toen we ongeveer op de helft waren hadden we een zeer mooi uitzicht. toen we aankwamen gingen we wat eten en drinken. het was erg warm en we dronken veel. we klommen de chinese muur op. we hadden een prachtig uitzicht.we liepen een heeleind over de muur. Toen gingen we wat eten op de chinese muur. toen we klaar waren met eten gingen we nog heel even lopen. en kregen we een rondleiding, en uitleg over de chinese muur. toen we terug gingen naar het hotel was het 5 uur. we gingen wat eten in een restaurant, dat duurde twee uur, omdat we met stokjes moesten eten. het was wel lekker. het was half acht toen we thuis waren in het hotel. toen waren we moe en gingen we slapen.dat was de 1e dag.