kevinl.reismee.nl

dag 2 3 en 4.

de 2e dag sliepen we uit tot 12 uur. toen gingen we lekker ontbijten. we aten lekkere bolletjes die we hadden gekocht op de markt.de dag daarvoor. we gingen lekker rustig aan doen. we gingen lekker in de bergen wandelen, daar gingen we eten en lekker lezen. toen het 4 uur was gingen we naar huis warm chinees eten. en toen slapen.

de volgende ochtend werden we 11 uur wakker eten. toen gingen we bergbeklimmen. het duurde een half uurtje voordat we bij de berg aankwamen. toen we er waren kregen we eerst begleiding. toen gingen we klimmen het was 1333 meter hoog dus dat duurde heel erg lang. toen weboven waren kwam er een vliegtuig aanvliegen en dropte een box waar parachutes inzatten.

we hadden een prijs gewonnen omdat we de 1000000 bezoekers waren die deze afstand hebben geklommen. mijn vrouw jolanda, en ik trokken de parachutes aan en sprongen. de sprong was eng. maar daar na leek het net of we vlogen.

toen we beneden waren gingen we weer terug naar het hotel. lekker eten en drinken en toen tv kijken en daarna slapen.

dag 4.

we deden vandaag lekker rustig aan we gingen de stad in kochten souvenirs en kleding.

we gingen in de avond in een restaurant eten, mijn vrouw jolanda nam hond. en ik schilpadensoep. toen keken we een film en gingen we slapen.